I need a hot boy, I need a hot girl

Alltså, bland det absolut värsta jag vet, är nog när folk framställer sig själva som offer hela tiden. Till exempel: det är alltid synd om mig för att jag har haft en sån jobbig uppväxt, det är alltid synd om mig för att jag är så fattig, det är alltid synd om mig för att jag är så fet, and so on. 

Seriöst, om man sliter ut någonting, är det väldigt stor risk att man aldrig mer kommer bli tagen på allvar sedan, utan bara kommer bli sedd som något skört litet kryp som krossas om man petar på det. 


"If you act like a victim, you are likely to be treated as one."
- Paulo Coehlo

Kommentarer
Postat av: Super K

hahahahahahaha klockrent med en bild på allas våran jimmy också!

2011-02-15 @ 10:26:39
URL: http://kalaskajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0